Thursday, December 1, 2011

Julens ønsker

Hei alle sammen.
Nå er det 1.desember, og adventstiden er her. Jeg har gledet meg som en liten unge til desember måned, noe jeg gjør hvert år. Folk er i godt humør, det er julestemning i lufta, og julegaveshopping slår til for fullt. Med dette får jeg lyst til å legge ut en ønskeliste (som jeg selvfølgelig ikke har råd til - men kan drømme), over ting jeg ville ha eid i klesskapet mitt.
Ha en kjempefin 1.desember, og kos dere med adventskalender!

- Martine
 Ringer fra Alexander McQueen




 Bluser fra Haute Hippie

 Sko fra Theyskens Theory (Øverst), og Christian Louboutin (nederst)
 Veske fra Alexander Wang


3 comments:

  1. Hei søte <3
    Mye fint du ønsker deg!!!
    Hadde vært gøy om vi en dag ble styrtrike og kunne kjøpe oss akkurat slike dyre eksklusive klær sko og smykker <3
    Fortsatt god 1. desember ;)

    ReplyDelete
  2. Var ikke meningen å skrive som annonym.
    Hehe...Det var meg vettu ;)

    ReplyDelete
  3. Så søt du er. Ja det hadde vært noe <3 Det er selvfølgelig en urealistisk ønskeliste for nå. hehe, men en dag vettu :)

    ReplyDelete