Tuesday, November 1, 2011

Hempel Awards

Hempel Awards er en spennende design konkurranse for studenter over hele verden, og i år får kanskje en av oss i klassen være med. Det hadde vært helt utrolig å dra til Beijing, og vise en minikolleksjon på catwalken, side om side med kjempe masse flinke, unge designere. Vi skal sende inn skissene våre 2.desember, så jeg skal legge ut hva jeg designet så fort jeg vi har lov til å offentliggjøre det ;) (konkurranse regler). Men inntil det kan jeg vise litt inspirasjon til oppgaven min: Grensen mellom fantasi og virkelighet. Menneskets sinn er utrolig komplekst, og det er noen ganger vanskelig å skille mellom hva som er virkelig og hva som er fiktivt. På en måte en splittet personlighet. Plaggene jeg skal designe vil være vakre, men med en dyster side og undertone.









1 comment:

  1. Gleder meg til å se hva du kommer opp med! :D nesten like mye som jeg gleder meg til å se deg igjen i desember!

    Stor klem fra Ronja

    ReplyDelete